בנגקוק לילדים
top of page
  • גולן שרמן

בנגקוק לילדים

עודכן: 10 בינו׳

בניגוד למקובל לחשוב, בנגקוק היא עיר נהדרת לילדים. יש בה מגוון אטרקציות מסחרר לבני כל הגילאים, החל מאתרים מסורתיים יותר כגון מקדשים וארמונות (שגם ילדים אוהבים כל עוד לא מגזימים), דרך שווקים ומרכזי קניות עצומים ועד בילויים מרגשים בפארקי השעשועים והמים של העיר. אם זה לא מספיק, אז גם אפשר להשקיף על העיר מלמעלה דרך רצפת זכוכית, לטייל במוזיאון הפתוח, לצפות בקרבות אגרוף תאי, לבלות בשווקי הלילה ולצאת מחוץ לעיר לטיול בשווקים צפים. אני ממליץ להקדיש לעיר לפחות 4 לילות, דהיינו 3 ימי טיול מלאים.


Dream World Park
פארק השעשועים עולם החלומות הוא הפארק המוביל בעיר

בפוסט הזה אסקור את מגוון האטרקציות הגדול בעיר שילדים אוהבים ואתן הכוונה ודגשים, אז בואו ותצטרפו אליי לבילוי בבנגקוק עם ילדים. בין היתר נבקר בפארק השעשועים עולם החלומות, פארק השעשועים והמים סיאם, עולם הספארי, מגדל התצפית מהנאקון, שוק הלילה אסיאטיק, עולם האוקיאנוס של סיאם, מוזיאון השעווה, הארמון והמקדשים, השוק הצף והקופים השוחים, שווקי היום הגדולים, מרכזי הקניות הנוצצים ואטרקציות נוספות.


פארק השעשועים עולם החלומות Dream World

פארק השעשועים הקסום והחביב של בנגקוק מספק מגוון של מתקנים, מופעים ואטרקציות לכל הגילאים. בפארק יש מתקני שעשועים, מופע עתיר פיצוצים ופירוטכניקה (בסופי שבוע בלבד), דגמים מוקטנים של אתרים מפורסמים בעולם, אתרי צילום, שפע פעילויות לילדים, מתחמי קניות, דוכני אוכל ומסעדות. בין 21 המתקנים ניתן למנות רכבות הרים, אבובים, רכבל, בית ענקים קסום, מכוניות קרטינג, רכבת חלל, מונורייל, סירות פדלים באגם, מתקנים לקטנטנים, קולנוע 4 ממדים ועוד. שליש מהמתקנים עם הגבלות גובה ורצוי לבדוק מה הדרישות בכל מתקן לפני שעומדים בתור. לקטנטנים יש עולם רטוב בשם Water Fun עם מגלשות מים ומזרקות אז כדאי להביא להם בגד ים. המתחם הפופולרי ביותר הוא עיר השלג ולכן מומלץ להגיע אליו מיד בפתיחה. קחו בחשבון שבגלל החום הכבד, המתקנים המרטיבים הם מבוקשים ביותר. בסופי שבוע מתקיימת באתר תהלוכת פלטפורמות שנקראת The Colors of The World Parade עם דמויות הלקוחות מהמערב ומהמזרח יחדיו. מומלץ מאוד לא להחמיץ אותה.


Dream World Bangkok
רכבת ההרים Sky Coaster היא אחת האטרקציות הטובות בפארק

מיקום: כשעה נסיעה מצפון למרכז בנגקוק. למי מתאים? כל הגילאים. מומלץ: לקנות כרטיס Super Visa הכולל כניסה ללא הגבלה לכל המתקנים. טיפ: בסופי שבוע מתקיים המצעד הססגוני ומופע פירוטכניקה, אך גם העומס גדול יותר.



פארק השעשועים והמים Siam Amazing Park

פארק מיוחד שמשלב פארק שעשועים עם פארק מים ובאקלים התאי זה שילוב מנצח. בפארק השעשועים יש כ-30 מתקנים בארבעה עולמות לכל הגילאים. בפארק המים יש בריכת גלים ענקית, בריכה רדודה לפעוטות, מגלשות מים, נהר עצל, מגלשות לפעוטות, מגלשות עגולות שניתן לגלוש עם ההורים ובריכת ג'קוזי חביבה. בריכת הגלים הוכרה על ידי ספר השיאים של גינס כגדולה בעולם. בשני הפארקים יש מתחמי אוכל מקומי זול ובפארק מפוזרים דוכני שוק זולים של בגדים וצעצועים. יש אינטרנט חופשי, מכשיר משיכת מזומנים ואפשרות לשכור לוקר.  


Siam Amazing Park
שילוב נהדר של שעשועים ומים בחום והלחות של בנגקוק

מיקום: כ-45 דקות נסיעה ממזרח למרכז בנגקוק. למי מתאים? כל הגילאים. מומלץ: הכרטיס כולל את שני הפארקים ללא הגבלה. מומלץ לקנות כרטיס כולל ארוחת צהרים. טיפ: בסופי שבוע עמוס במיוחד.


איזה משני פארקי השעשועים עדיף? פארק עולם החלומות הוא פארק שעשועים יפה ומושקע עם אטרקציות לכל הגילאים כולל מתחם שלג אטרקטיבי. הוא מתאים מאוד לילדים, אך גם בני נוער ימצאו בו את מבוקשם. זה לא דיסנילנד, אבל יפה הרבה יותר מהפארקים בישראל. פארק סיאם לעומתו משלב פארק שעשועים עם פארק מים וזה קסמו. הוא הרבה פחות יפה ומושקע, אבל יש בו מתקנים יותר נועזים.

פארק עולם הספארי Safari World

פארק בעלי חיים גדול ומרשים הכולל שני מתחמים נפרדים: פארק הספארי הוא סיור ממונע מרשים במיוחד לאורך 8 קילומטרים שאורך כ-45 דקות. ה-Marine Park הוא שילוב של גן חיות, תצוגות שונות ומופעי בעלי חיים. מסלול הספארי יאפשר לכם לצפות בחיות בטבע בסביבת החיים הטבעית שלהם ממש מקרוב. בעלי החיים המרשימים ביותר לאורך המסלול הם הג'ירפות, האריות, הנמרים, הדובים ועופות המים באגם. המסלול חולף קרוב במיוחד לבעלי החיים כולל האריות. ב-Marine Park תטיילו בין תצוגות של בעלי חיים בכלובים ותצפו במופעים של בעלי חיים (ומופע Spy War חביב שלא קשור בכלל לנושא הפארק). בפארק יש אטרקציות נוספות כגון מרפסת האכלת ג'ירפות (לא לפספס), שיט בג'ונגל ותצוגות של האכלת חיות. מופעי החיות כוללים קופי אורנג אוטן, דולפינים, אריות ים וציפורים. חשוב לקחת מפה עם שעות המופעים בכניסה. יש מקומות בפארק שאפשר להצטלם עם בעלי חיים כגון גור נמרים וקופי אורנג אוטן שעושים תעלולים.


Safari World Bangkok
מרפסת האכלת הג'ירפות היא אחד משיאי הביקור בפארק

מיקום: כ-45 דקות נסיעה מצפון מזרח למרכז בנגקוק. למי מתאים? אוהבי בעלי חיים בכל הגילאים, שאינם מסתייגים ממופעים עם בעלי חיים. מומלץ: לקחת את החבילה שכוללת ארוחת צהרים מזנון. הכרטיס כולל את שני הפארקים ללא הגבלה. מומלץ לקנות כרטיס כולל ארוחת צהרים. טיפ: תוכלו לבחור בין הסעה פרטית למשותפת. בסופי שבוע עמוס במיוחד.



מגדל התצפית מהאנקון King Power Mahanakhon

זוהי התצפית הגבוהה ביותר בבנגקוק באחד המגדלים היפים בעיר. התצפית הפתוחה בעלת רצפת זכוכית נמצאת בקומה ה-78, בגובה 314 מטרים ומאפשרת תצפית פנורמית מדהימה על העיר. במקום יש גם תצפית סגורה בקומה 74. בתצפית הפתוחה נמצאת רצפת הזכוכית המפורסמת. בכניסה אליה תצטרכו לחלוץ נעליים ולשים כיסוי חד פעמי על כפות הרגליים על מנת לשמור על הזכוכית וכן להפקיד חפצים כולל טלפון נייד. בבר התצפית תוכלו לשתות את המשקה הכי גבוה בעיר. בקומה הראשונה יש טיסה במציאות וירטואלית. אל תשכחו להוריד את אפליקציית המציאות הרבודה של התצפית שתעשיר לכם את החוויה. קופת הכרטיסים נמצאת בקומה הראשונה ומשם תעלו במשך 50 שניות במעלית מיוחדת עם מיצג וידאו דיגיטלי מרשים.


King Power Mahanakhon Bangkok
רצפת הזכוכית המפורסמת והמפחידה של מגדל מהאנקון

מיקום: באזור העסקים סילום במרכז בנגקוק. למי מתאים? לכל הגילאים, אם כי בני נוער ומבוגרים ייהנו במיוחד. מומלץ: לקחת את הכרטיס המוזל ולהימנע מהתוספות היקרות. טיפ: לקראת השקיעה המחיר יקר יותר ובמקום יש עומסים כבדים.



שוק הלילה אסיאטיק Asiatique

מתחם הבילוי החדיש הוא מלך שווקי הלילה למשפחות בתאילנד. הוא נמצא ממש על גדת הנהר ויאפשר לכם בילוי המשלב שוק לילה מודרני מצוחצח, גלגל ענק עם תצפית מרהיבה על בנגקוק, רכבת שדים מוצלחת, קרוסלת ענק, בילוי בקליפסו קברט (שתי הופעות מידי ערב), קולנוע YMax ועוד. המתחם הוקם בשנת 2012 בתוך המחסנים הישנים של חברת East Asiatique ששופצו והוסבו לייעודם הנוכחי ומכאן שמו. הוא נחלק לארבעה אזורים המכילים מאות חנויות ודוכני שוק וכ-40 מסעדות ובתי קפה שונים. רובו של המתחם מקורה ולכן מאפשר לבלות בכיף גם בימי גשם. אפשר לשלב ביקור בשוק עם שיט לילי בנהר עם ארוחת ערב, אך זה פחות מתאים לילדים קטנים.


Asiatique Night Market
השוק מחולק לסמטאות עם מאות חנויות

מיקום: על גדת הנהר בדרום העיר. ניתן להגיע עם הרכבת העילית לתחנת Saphan Taksin ומשם לקחת את סירת השאטל החינמית של השוק או להגיע במונית. למי מתאים? לכולם. מומלץ: הקברט מוצלח במיוחד אם עוד לא חוויתם קברט בתאילנד. הגלגל הענק מספק תצפית מרשימה על העיר. טיפ: כדאי להגיע כבר בשעות האור על מנת ליהנות מיופיו של המקום גם באור וגם עם רדת החשיכה.



עולם האוקיאנוס של סיאם Sea Life Ocean World

האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה מכיל יותר מ-30,000 חיות ים ומעוצב בטוב טעם ויופי בלתי רגיל. במקום יש אקווריומים יפיפיים מלאי דגים צבעוניים ובעלי חיים כגון כרישים, כלבי ים, תמנונים, סוסוני ים, עשרות מיני סרטנים, פינגווינים ועוד. האתר מחולק למספר סביבות שונות כגון ריף האלמוגים, האוקיאנוס הטרופי, יערות הגשם, כרישים, החוף הצוקי ועולם המדוזות. בכל סביבה ניתן לראות את התנאים האופייניים לאקלים שלה ואת בעלי החיים החיים בה. בתעלת הכרישים המדהימה תראו כרישים שוחים לכם מעל הראש. גירוי מופלא לכל החושים במקום שקט ונעים ממש במרכז העיר. עוד במקום ג'ימבורי לפעוטות ופעילויות בתשלום כגון צלילה עם כרישים, צעדה במים עם קסדת אמודאים וליטוף כרישים. אל תשכחו לבדוק בכניסה את שעות האכלת החיות. בילוי של כ-90 דקות. 


Sea Life Ocean World Bangkok
האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה נמצא ממש במרכז העיר

מיקום: בקומת המרתף של קניון סיאם פראגון בכיכר סיאם. למי מתאים? לכולם. מומלץ: לקנות כרטיס משותף מוזל עם מוזיאון השעווה מאדאם טוסו הנמצא בקניון הסמוך. טיפ: רכישה מראש של כרטיסים לתאריך מסוים זולה יותר מאשר כרטיס לאותו יום.



מוזיאון השעווה מאדאם טוסו Madame Tussauds

מוזיאון השעווה המפורסם בעולם פתח את שעריו גם בבנגקוק ומציג למעלה מ-90 דמויות שעווה עם חוויה אינטראקטיבית שהיא הרבה יותר מסתם מוזיאון שעווה. ניתן לצלם את הדמויות, להיכנס לאולם המלכותי, לצעוד על השטיח האדום, להתמודד מול גיבורי ספורט ולפלרטט עם כוכבי מוזיקה.


Madame Tussauds Bangkok
גם בבנגקוק יש סניף של מוזיאון השעווה המפורסם בעולם

מיקום: בקומה ה-6 של קניון סיאם דיסקברי בכיכר סיאם. למי מתאים? בעיקר לבני נוער שיזהו את הדמויות ויצטלמו איתם. מומלץ: לקנות כרטיס משותף מוזל עם עולם האוקיאנוס של סיאם הנמצא בקניון הסמוך. טיפ: רכישה מראש של כרטיסים לתאריך מסוים זולה יותר מאשר כרטיס לאותו יום.



ארמון המלך והמקדשים

ארמון המלך ושני המקדשים הנמצאים בסביבתו, ואט פו וואט ארון הם אטרקציות גדולות לילדים, למרות שלחלקכם הם ייראו כמעניינים מבוגרים בלבד. סוד הקסם של ביקור מוצלח באתרים הללו טמון בהקדשת הזמן המתאים להם על מנת שלא יאבדו את הסבלנות ובמתן דגש למה שילדים אוהבים לעשות. ארמון המלך מרהיב ביופיו ויאפשר לילדים היכרות בסיסית עם פסלי הבודהיזם במקדש האזמרגד כולל הפסל החשוב והקדוש ביותר לתאים. הארמון יפיפה ויש בו גם מוזיאון נשק ומוזיאון טקסטיל לבני או בנות נוער שמתעניינים. ממליץ להקדיש למקום שעה. ואט פו (Wat Pho) נמצא במרחק כמה דקות הליכה מהארמון והוא משכנו של הבודהה השוכב שאורכו 46 מטרים. תנו לילדים אתגר להצליח לצלם את כולו ללא עזרה ותראו איזה נחישות הם יפגינו כדי להביא לכם את ההוכחה. בחצר נמצאים הקברים (צ'די) המרשימים של ארבעת המלכים הראשונים בשושלת הנוכחית. ואט ארון (Wat Arun) נמצא מהעבר השני של הנהר ומגיעים אליו בחציית הנהר עם מעבורת. ילדים מתלהבים מהשיט הקצר ולאחר מכן תנו להם לטפס על מקדש הפירמידה המרשים עד מחצית מגובהו. עבורם זה גן שעשועים ועבורכם אחד המקדשים היפים והמרשימים בתאילנד.


Wat Pho
אין פסל בודהה יותר קשה לצילום מאשר הבודהה השוכב בואט פו

מיקום: הארמון והמקדשים נמצאים באזור בנגקוק הישנה על גדת הנהר. למי מתאים? מעל גיל 6. מומלץ: להתחיל את היום הזה בביקור ברובע הסיני הנמצא דרומה משם ולקנח את היום ברחוב התרמילאים הססגוני קאוסן, שם יש גם אוכל ישראלי שילדים אוהבים. טיפ: כל פעם שהילדים מראים חוסר סבלנות, זה הזמן להמשיך ליעד הבא.



יום טיול לשוק הצף, שוק הרכבת והקופים השוחים

זהו יום טיול נהדר למשפחות, אותו אפשר לעשות עם מונית צמודה או מאורגן. חשוב לצאת מוקדם כבר בשעה 7:00 על מנת להגיע לשוק הרכבת המתקפל לפני השעה 9:00, השעה בה מגיעה הרכבת לשוק. הנסיעה אורכת כשעה וחצי. זהו אחד השווקים המוזרים שתראו אי פעם. השוק נמצא על פסי הרכבת והוא נאלץ להתקפל (תוך פחות מחצי דקה) שמונה פעמים ביום כאשר הרכבת עוברת במיקום שלו. משוק הרכבת נוסעים לביקור בחוות קוקוסים. בחווה תוכלו ללמוד כיצד מייצרים סוכר קוקוס מפרי העץ ולקנות מוצרים רבים המיוצרים מקוקוס. משם נסיעה קצרה ותגיעו לנקודה בה לוקחים את הסירה לשוק הצף Damnoen Saduak. השיט לשוק אורך כחצי שעה בתעלות הכפר ותוכלו לראות את החיים המרתקים על גדות התעלות. לאחר מכן תסתובבו בשוק הגדול על גדות הנהר. משם נוסעים אל היישוב Khlong Khon ושם לוקחים סירה לשיט אל הקופים השוחים. את הקופים שישחו אליכם לסירה על מנת לאכול פירות הילדים לא ישכחו לעולם. בין לבין תצפו בדייגים שולים צדפות מהמים הרדודים. בסיום הביקור נוסעים חזרה לבנגקוק.


Khlong Khon Swimming Monkeys
ראיתם פעם קופים שוחים?

מיקום: כל האתרים נמצאים כשעה וחצי נסיעה דרומית מערבית לבנגקוק. למי מתאים? לכל הגילאים, אם כי ילדים מתחת לגיל 6 יגלו פחות עניין (חוץ מהקופים כמובן). מומלץ: לעשות את הטיול הזה עם נהג פרטי צמוד ולוודא שמגיעים לשוק הרכבת בשעות הנכונות. לא לשלם על סירה לשוק הצף יותר מ-1500 באט לעד 6 אנשים ולבקש מהנהג שיחכה לכם בחניית האוטובוסים של השוק.

793 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page