למה לנסוע לתאילנד?
top of page
  • גולן שרמן

למה לנסוע לתאילנד?

עודכן: 1 באוק׳ 2022

מתלבטים האם לנסוע לתאילנד? הפוסט הזה יעזור לכם להחליט.


לרובנו ההחלטה לנסוע לתאילנד היא מאוד פשוטה. למרבית התרמילאים זו תהיה הבחירה הראשונה, זוגות בירח דבש חולמים עליה והיא הפכה להיות יעד משפחות מאוד פופולרי מתחילת המילניום. אבל מה אם אתם בכל זאת חוששים? חוששים מתרבות אחרת, מאוכל שונה, מזיהום, מחיסונים, מקשיי שפה או מכל סיבה אחרת? לכם מיועד הפוסט הזה.


האם ידעתם שתאילנד היא המדינה המובילה בעולם בשיעור התיירים שחוזרים אליה? 64% מהישראלים שבו אליה!

אז למה כן?

לתאילנד יש מספר מאפיינים שהופכים אותה לחלום לתיירים.

היא מדינה מאוד מגוונת וכל אחד ימצא בה את מבוקשו. יש בה טבע נהדר ומגוון לכל אורכה ושמורות טבע נפלאות, חופים טרופיים קסומים ובנגקוק אחת שקשה לא להתאהב בה. יש בה תרבות מרתקת הכוללת את בני השבטים בצפון, דת הבודהיזם המיוחדת, אהדה חסרת גבולות לבית המלוכה ותושבים חייכנים ומסבירי פנים. יש בה אוכל מקומי נפלא וזול שכולם כל כך אוהבים, אבל גם מגוון מסחרר של אוכל מערבי למי שפחות מתחבר. יש בה המון פינוקים החל מעיסויים מפנקים ועד שייקים חלומיים. השתכנעתם?


ומה אם יהיה לי קשה לטייל?

תאילנד מאוד פשוטה לטיול והאתר שלי יעשה לכם את החיים ליותר פשוטים. מי שממש מפחד יכול תמיד לבחור בטיול מאורגן וכמות ומגוון הטיולים המאורגנים לתאילנד הוא מסחרר. אם אתם בקטע חצי עצמאי תוכלו להגיע לתאילנד עצמאית, אבל להיעזר שם במדריך פרטי (שזה פופולרי מאוד בטיולים בצפון) או בטיולי יום מאורגנים שעושים לכם את החיים לממש קלים וכוללים איסוף והחזרה למלון. טיולים כאלה קיימים כמעט בכל יעד ולכל אתר או אזור. אני מפרט עליהם בהרחבה באתר שלי. אם אתם ממש עצמאיים, הטיול יהיה לכם קל מאוד, השילוט ברור, התושבים אדיבים וכל מי שחושק בכספכם גם ידבר אנגלית...


לא מלוכלך ומסוכן שם?

אז קודם תרשו לי להפתיע אתכם ולספר שהתאים הם עם מאוד היגייני ודוכני אוכל הרחוב בתאילנד כנראה במצב תברואתי יותר טוב מדוכן פלאפל בתל אביב... חשוב להתייעץ עם רופא טיולים לגבי החיסונים הנדרשים, שאת רובם ילדינו כבר קיבלו במסגרת חיסוני הילדות. בתי חולים מערביים יש כיום בכל יעד גדול וכמות בתי המרקחת היא אינסופית. אני לא חושב שיש סיבה לחשוש מתאילנד והיא יותר בטוחה מהרבה מאוד יעדים מערביים בעולם.


ולבסוף...

תאילנד ממש זולה ואפשר לעשות בה טיול משפחתי כיפי במיוחד במחיר שאפשר לחיות איתו. כשטיסה מבנגקוק לצ'יאנג מאי עולה 100-200 ש"ח ומלון 4 כוכבים בבנגקוק עולה 300 ש"ח ללילה, האתגר המשמעותי ביותר הוא להחליט על מה לוותר...


לא השתכנעתם? סעו להולנד או ליער השחור... גם שם יהיה לכם כיף!
586 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page